EL PATRIMONI DE L’ESCALA, PROTAGONISTA DEL PROGRAMA “UN PAÍS DE MAGIA” DE TVE2

El dies 24, 25 i 26 de maig  l’Escala ha acollit la gravació d’un capítol del programa “Un país de magia” que emet TV2.

Aquest programa, presentat pel mag Miguel de Lucas, des de l’any 2017 s’emet per TV2 i pel Canal Internacional de TVE i en cada capítol es mostren pobles i ciutats de l’estat espanyol amb llocs singulars i persones especials per explicar la seva cultura popular, les seves tradicions, la seva història i el seu patrimoni.

Durant aquests dies l’Escala s’ha convertit en un plató i s’han enregistrat diferents persones vinculades als coneixements i a les tradicions escalenques en espais tant emblemàtics com la torre de Montgó, la casa de pescadors de can Cinto Xuà, l’Alfolí de la Sal, el Museu de l’Anxova i de la Sal, el cementiri mariner i el Clos del Pastor.

El programa dedicat a l’Escala, que forma part de la cinquena temporada, està previst que sigui emès aquest proper estiu i serà anunciat amb anterioritat.

Cal ressenyar que l’Escala serà la quarta localitat catalana després de Tarragona, Girona, Lleida i Barcelona protagonista d’un capítol d’aproximadament seixanta minuts.