CONCERT MUSICAL I POÈTIC AMB PERFORMANCE AL CEMENTIRI MARINER

CONCERT MUSICAL I POÈTIC AMB PERFORMANCE AL CEMENTIRI MARINER EN EL MARC DE LES JORNADES EUROPEES DE PATRIMONI

Aquest dissabte 10 d’octubre a les 12 del migdia al Cementiri Mariner de l’Escala es farà un espectacle a càrrec de l’artista singular Ívida Cynara.

Aquesta activitat s’emmarca dins Jornades Europees de Patrimoni organitzades pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya que se celebren cada any i com cada edició a l’Escala es fa en un espai que té la categoria de Bé Cultural d’Interès Nacional (BCIN), en aquest cas al Cementiri Mariner.

El Cementiri Mariner acollirà un concert musical i poètic amb performance, un treball multidisciplinar d’Ívida Cynara que s’engloba dins el moviment creatiu que exalta una nova democràcia ecològica.

Des de fa dos anys aquesta artista treballa en una línia artística on la naturalesa en la seva definició integral està en primer pla. Crea peces totalment biodegradables dins el propòsit d’economia circular i residu zero en el marc de l’art escènica, la instal·lació viva i la peça d’art expositiva. Amb el propòsit que l’obra d’art deixi empremtes vegetals segueix treballant en el camp poètic, l’art plàstic i la performance.

Aquesta activitat és gratuïta i és necessària fer l’inscripció a infomuseu@lescala.cat  ja que l’aforament és limitat. Cal ressenyar que cal portar mascareta i respectar les distàncies de seguretat.